.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت بدهی انباشته به صندوق توسعه ملی را تعیین تکلیف کند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید قبل از پایان مسئولیتش تکلیف بدهی ارزی و ریالی خود به صندوق توسعه ملی را روشن کند.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی  با تاکید بر تعیین تکلیف بدهی انباشته دولت به صندوق توسعه ملی افزود: عدم حل این مشکل در بودجه سال آینده ساختار آن را به هم ریخته است.

 

نماینده مردم بابل گفت: مجموع بدهی‌های سررسید شده دولت در سال آینده به صندوق توسعه ملی حدود ۱۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون دلار و ۵۰۰ میلیون یورو به‌صورت ارزی و ۲۰ هزار میلیارد ریال به‌صورت ریالی است.

 

نماینده مردم بابل انباشت بدهی سررسید شده دولت به صندوق توسعه ملی را موجب زیان عمومی و کسری منابع دانست و افزود: بی توجهی به روح قانون در تنظیم روند فعالیت‌های توسعه خسارت بار است.

 

دبیر هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر عزم قاطع مجلس برای افزایش حمایت‌های قانونی از اقشار ضعیف یادآورشد: توانمند سازی افراد نیازمند و ارتقای سطح معیشتی آنان تکلیف اساسی مجلس است.

 

افزایش کاذب قیمت‌ها منطقی و قانونی نیست

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت کالا و خدمات در یکسال اخیر افزود: متأسفانه بسیاری از افزایش کاذب قیمت‌ها از رویه‌های منطقی و قانونی برخوردار نیست.

 

فیروزجایی تصریح کرد: دولت باید با افزایش سیاست‌های نظارتی و بکارگیری ابزارهای قانونی ثبات بازار را تأمین و تضمین کند.

 

این مسئول پارلمانی با تاکید بر ضعف عملکرد دولت در اجرای سیاست‌های پولی و بانکی گفت: دولت در تنظیم و اعمال مقررات پولی و سیاست‌های متمرکز در حوزه ارز و سکه عملکرد ضعیفی داشته است.

 

کریمی فیروزجایی بی توجهی به الگوی اقتصاد مقاومتی را در بودجه سال آینده از اشکالات مهم دانست وافزود: علاج مشکلات اقتصادی امروز کشور توجه به مؤلفه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است.

 

رئیس مرکز پشتیبانی‌های علمی مرکز بسیج اساتید کشور گفت: ۳ هزار نفر از استادان بسیجی دانشگاه‌های کشور با ارائه برنامه کاربردی رهیافت متناسب و اثربخش اقتصاد مقاومتی را به دولت ارائه کردند که متأسفانه با بی مهری مواجه شد.

 

نماینده بابل خاطر نشان کرد: دولت در زمینه اقتصادی باید از راهکارهای سیاسی پرهیز و به شیوه‌های منطقی و اصولی تمکین کند.

 

کریمی فیروزحایی لایحه بودجه سال آینده را غیر شفاف دانست وافزود: دولت برای سال پایانی کارش بودجه‌ای تورم زاو غیر قابل دفاع تنظیم و ارائه کرده است.

 

نماینده مردم بابل تصریح کرد: مجلس در تصویب بودجه سال آینده روندهای غیر متعارف وآسیب زا را اصلاح خواهد کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.